[vc_row][vc_column][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”شیوه پرداخت به چه صورت میباشد؟” tab_id=”1681371891764-e65e417b-5bd4″][vc_column_text]پرداخت از طریق ثبت اینترنتی:

اولین و ساده‌ترین روش پرداخت از طریق ثبت سفارش به صورت اینترنتی و اتصال به درگاه‌های بانکی مربوطه می‌باشد ، شما پس از اتمام مراحل خرید خود با انتخاب گزینه ی به پرداخت ملت و سپس با کلیک بر گزینه ی ثبت سفارش به درگاه پرداخت اینترنتی (پرداخت اینترنتی به پرداخت ملت) هدایت می شوید.

پرداخت از طریق انتقال مستقیم بانکی:

در صورت تمایل می‌توانید هزینه سفارش‌های خود را از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود و یا دستگاه‌های خودپرداز کلیه بانک‌ها به شماره حساب یا کارت سید مرتضی ریاحی زاده به شماره 5041721086307924 بانک رسالت واریز نموده و فیش بانکی مربوطه را در ایمیل riahi1313@gmail.com  ارسال نمایید یا با شماره 031121324 تماس حاصل فرمایید.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”ساعات پاسخگویی” tab_id=”1682846680261-71987e16-2b16″][vc_column_text]ساعات پاسخگویی تلفنی :

شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح الی 2 بعد از ظهر

6 عصر تا 8:30 ( به جز روز های پنج شنبه)

پاسخگویی از طریق ایمیل :

در هر ساعت از روز ایمیل شما برای ما فرستاده بشود نهایتا 24 الی 48 ساعت بعد پاسخ برای شما ارسال خواهد شد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟” tab_id=”1678608135188-dea73b9e-6a0f”][vc_column_text]

پس از ورود به وب سایت، در بخش سبد خرید روی گزینه ی مشاهده سبد خرید کلیک کنید.
در این قسمت می توانید سفارش خود  و مراحل ارسال آن را مشاهده کنید.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”مواردی که باعث از بین رفتن ضمانت 7 روزه بازگشت کالا می‌شود” tab_id=”1678606040321-9cd32671-2f91″][vc_column_text]7 روز ضمانت بازگشت کالاهای دارای عیب و نقص مشمول این شرایط میباشد:

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چطور درخواست مرجوع کردن کالا را ثبت کنم؟” tab_id=”1678606040339-a307c8eb-afe9″][vc_column_text]می توانید با استفاده از مشخصات و کد سفارش خود  با تماس با واحد پشتیبانی در خواست خود را ثبت کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چه زمان و با چه شرایطی می توانم محصول خریداری شده را بازگردانم؟” tab_id=”1678606755814-ab70b08a-de26″][vc_column_text]مشتری مداری از اصول اولیه ی فعالیت مجموعه  موبایل اصفهان میباشد . ما تمام تلاش مان را کرده ایم تا کالا و محصولات با کیفیتی را عرضه کنیم؛ اما اگر به هر دلیلی مشتریان خواستار مرجوع کردن سفارش خود باشند چنان چه تمام شرایط مرجوعی را رعایت کنند، به راحتی قادر به بازگرداندن کالا به انبار ما خواهند بود.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”درخواست مرجوع کردن کالا از طرف من چطور درموبایل اصفهان بررسی می شود؟” tab_id=”1678606872549-437a58e7-dd9e”][vc_column_text]پس از بررسی علت مرجوعی توسط همکاران ما در بخش خدمات پس از فروش هماهنگی های لازم با شما برای بازگشت وجه به حساب تان صورت خواهد گرفت.

1_کارشناسان خدمات پس از فروش مشکلات مطرح شده توسط کاربران را بررسی میکنند .

2_علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی شده و طبق شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.

3_ پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید مشکل کالا ، وجه به حساب شما برگشت داده شده و در صورت عدم تایید ، کالا به شما بازگردانده میشود.

*در صورت عدم تحویل گرفتن کالای سالم و بدون مشکل، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد موبایل اصفهان در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت این مجموعه در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن و یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.*

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”اگر کالا مورد پسندم نبود امکان مرجوع کردن آن وجود دارد؟” tab_id=”1678607144100-79fcbafd-97a3″][vc_column_text]

مرجوع کردن کالاها بنا بر شرط باز نشدن بسته بندی و استفاده نکردن از کالا امکان پذیر است. (ضمنا مبلغ پرداخت شده توسط مشتری طی یک هفته کاری عودت داده می‌شود)

esmob.ir یک وب‌سایت فروش آنلاین می‌باشد، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفاً متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است (در صورت سفارش کالایی با تعداد بیشتر که باعث شده دیگر جنبه کالای مصرفی نداشته باشد و همچنین امکان مرجوع کردن آن نیز وجود ندارد).

 

**لازم به ذکر است با توجه به نوسانات بازار در صورت مرجوع کردن کالا توسط مشتری وجه بازگشتی بر اساس قیمت روز گوشی محاسبه خواهد شد. به عنوان مثال این امکان وجود ندارد که گوشی توسط مشتریان خریداری شده و بعد از 6 روز با ارزان شدن گوشی مشتری اقدام به مرجوع کردن کالا کند.**

 

کالا باید به همراه همه ملزومات و اقلام همراه و اگرهدیه ای دارد برگردانده شود.

لازم به ذکر است برخی کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی نمی‌توانند مرجوع شوند.

 

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چطور درخواست مرجوع کردن کالا را ثبت کنم؟” tab_id=”1678607826676-9db60cdc-605e”][vc_column_text]می توانید با تماس با واحد پشتیبانی به شماره 031.32121324 در خواست خود را ثبت کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چطور سفارشم را لغو کنم؟” tab_id=”1678608348086-556eafa3-b30d”][vc_column_text]

می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود اقدام به لغو سفارش تان کنید.
همچنین می توانید با همکارن ما در واحد پشتیبانی تماس گرفته و از آن ها بخواهید سفارش را لغو کنند.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”اگر کالای تحویل شده با محصول داخل سایت مغایرت داشته باشد چطور آن را بازگردانم؟” tab_id=”1678608426794-1f23b74a-b254″][vc_column_text]وجود مغایرت باید حداکثر ظرف 24 ساعت به اطلاع کارشناسان در واحد خدمات پس از فروش برسد.

اگر مغایرت کالای خریداری شده، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، باید کالا در شرایط اولیه باشد و از آن استفاده نشده باشد.
ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصاتی است که در وب سایت و در بخش مشخصات محصول درج شده است.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند(شکستگی-خط و خش) امکان مرجوع کردن محصول وجود ندارد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”اگر چند روز از گارانتی محصولی که خریده ام گذشته باشد، گارانتی آن چگونه محاسبه می شود؟” tab_id=”1678608564417-0bb06bb0-98bc”][vc_column_text]گارانتی محصولات از زمانی شروع می شود که فاکتور فروش شما صادر شده باشد. بنابراین تاریخ مندرج بر روی برگه گارانتی تنها ملاک انقضای گارانتی محصول نیست.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”اگر هنگام تحویل کالا ببینم که مشکلی دارد می توانم آن را تحویل نگیرم؟” tab_id=”1678608641636-f5628957-9e65″][vc_column_text]بله اگر ایراد کالا هنگام تحویل قابل مشاهده باشد می توانید از تحویل آن خودداری کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”نحوه ثبت شکایات” tab_id=”1682848834545-3fe5449b-5aa2″][vc_column_text]شما میتوانید شکایات ، انتقادات و پیشنهادات خود را به ایمیل ما به آدرس riahi1313@gmail.com

ارسال کنید ما در تلاشیم که سریعا به نظرات شما رسیدگی شود .

همچنین میتوانید با شماره ثابت موبایل اصفهان (031-32121324) در تماس باشید.

ساعات پاسخگویی ما

همه روزه از ساعت 10 صبح الی 2 بعد از ظهر

همچنین 6 عصر تا 8:30 ( به جز روز های پنج شنبه)[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column offset=”vc_col-lg-1 vc_col-md-1 vc_hidden-sm”][/vc_column][vc_column el_class=”contact-form” offset=”vc_col-lg-8 vc_col-md-8″][roadthemes_title heading_title=”به ما پیام ارسال کنید”]

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

[/vc_column][vc_column el_class=”contact-text” offset=”vc_col-lg-3 vc_col-md-3″][roadthemes_title heading_title=”تماس با ما”][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” css=”.vc_custom_1536559738900{margin-bottom: 60px !important;}”][vc_column][vc_gmaps link=”#E-8_JTNDaWZyYW1lJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZ29vZ2xlLmNvbSUyRm1hcHMlMkZlbWJlZCUzRnBiJTNEJTIxMW0xOCUyMTFtMTIlMjExbTMlMjExZDQxOS44ODI1MjkzNTEwMjUzJTIxMmQ1MS42Njc1MTExMTQ2ODA0NyUyMTNkMzIuNjU3ODQxMjAwMDAwMDE0JTIxMm0zJTIxMWYwJTIxMmYwJTIxM2YwJTIxM20yJTIxMWkxMDI0JTIxMmk3NjglMjE0ZjEzLjElMjEzbTMlMjExbTIlMjExczB4M2ZiYzM1ZWViNDYwZTQwMSUyNTNBMHg5NjdjZTkyMzdkNjg2YmExJTIxMnpTWE5tWVdoaGJpQlFjbTkyYVc1alpTd2dSWE5tWVdoaGJpd2dRbUZpSUVGc1VtRm9iV0YwSUZOMExDRFlxTml4Mkt3ZzJLelpoOWluMllZZzJZYlpoZGluMkl3Z1NYSmhiZyUyMTVlMCUyMTNtMiUyMTFzZW4lMjEycyUyMTR2MTYzMjg5NDYzNzAzNiUyMTVtMiUyMTFzZW4lMjEycyUyMiUyMHdpZHRoJTNEJTIyNjAwJTIyJTIwaGVpZ2h0JTNEJTIyNDUwJTIyJTIwc3R5bGUlM0QlMjJib3JkZXIlM0EwJTNCJTIyJTIwYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuJTNEJTIyJTIyJTIwbG9hZGluZyUzRCUyMmxhenklMjIlM0UlM0MlMkZpZnJhbWUlM0U=” title=”موبایل اصفهان”][/vc_column][/vc_row]