سونی وعده داد: رفع مشکلات اکسپریا Z5 در اندروید نوقا تا یک ماه آینده

پس از آنکه سونی از ماه گذشته آپدیت اندروید نوقا را برای چندین دستگاه از خانواده موبایل های اکسپریا منتشر ساخت، برخی کاربران از ایرادهای جزئی اما آزاردهنده ای شکایت داشتند که همراه با این سیستم عامل جدید گریبانشان را گرفته بود.

یکی از این موارد که در بین کاربران اسمارتفون اکسپریا Z5 پس از دریافت اندروید ۷٫۰ مشاهده شده، کاهش قابل توجه در بلندی صدا هنگام مکالمه است. بسیاری از این افراد در انجمن گفتگوی ویژه پشتیبانی سونی این مسئله را مطرح کرده اند و می گویند به سختی صدای مخاطب خود را می شنوند.

حال پس از گذشت یک ماه، سونی با پذیرفتن این مشکل، به کاربران می گوید باید یک ماه دیگر نیز منتظر بمانند تا این مسئله رفع شود. در بیانیه رسمی سونی می خوانیم:

طبق اطلاعاتی که امروز به دستمان رسیده، آپدیت نرم افزاری بعدی که اواسط آوریل ۲۰۱۷ [اواخر فروردین ۱۳۹۶] عرضه می شود، مسئله را رفع خواهد کرد. با این حال، شاید انجام ریست فکتوری (بازگشت به تنظیمات کارخانه) بتواند به صورت موقت راهگشا باشد. لطفاً قبل از انجام این کار از اطلاعات و فایل های خود در حافظه داخلی پشتیبان تهیه کنید. به خاطر بروز این مشکل از شما عذرخواهی می کنیم.

گفتنیست همچون تمامی آپدیت ها و پَچ های نرم افزاری، عرضه بسته اصلاحی فوق از اواسط آوریل آغاز می شود اما با زمان بندی های متفاوتی به دست کاربران کشورهای مختلف خواهد رسید. بنابراین نمی توان از زمان دقیق دریافت آن اطمینان داشت.

به هر حال همان طور که کمپانی ژاپنی می گوید، فعلاً می توانید از راهکار پیشنهادی یعنی بازگشت به تنظیمات کارخانه استفاده کنید، هرچند علی رغم تحمل مشکلات جابجایی فایل ها، تنظیمات مجدد و نصب دوباره اپلیکیشن ها، هیچ تضمینی نیست که مشکل مرتفع شود.
منبع:
GSMArena

پست‎های مرتبط:

اپل در حال حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور است؛ سازش با دولت آمریکا؟

روزهای اخیر اتفاقات پرحاشیه ای پیرامون اجرایی شدن دستور منع...

بررسی اپلیکیشن گپ؛ پیام رسانی برای ایرانیان

حقیقت این است که تلگرام آنقدر در زندگی روزمره ما...

Theme Settings